Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
İstanbul / Merkez - Çağrı Merkezi Müdürlüğü
Türkiye’de Uzakdoğu lezzetinin ilk ve en büyük restoran zinciri olan SushiCo, orijinal tariflerden oluşmuş zengin ve lezzetli menüsüyle 1997 yılından beri Uzakdoğu mutfağını sevdirerek, kalitesinden ödün vermeden çalışmalarına devam etmektedir. SushiCo bünyesindeki restoranlarımızda değerlendirmek üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Yeni takım arkadaşımızdan neler bekliyoruz?
Gelen çağrıları karşılayabilecek,
Müşteri taleplerine ve beklentilerine uygun çözümler bulabilen
MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
Müşteri ilişkilerinde başarılı,
İkna kabiliyeti ve iletişim becerileri gelişmiş,
Ses tonu ve diksiyonu düzgün,
Müşteri takibi ve raporlama yapabilme deneyimine sahip,
Ekip çalışmasına, iş birliğine ve paylaşıma açık,
Esnek çalışma saatlerine ve yoğun çalışma temposuna uyum gösterebilecek,
Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulabilecek Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
* Çalışma düzeni ofiste tam zamanlı olarak gerçekleşmektedir.
* Çalışma Yeri Açık Adres: Küçükbakkalköy, Hazar Sk. No:17, 34758 Ataşehir/İstanbul
Yan Haklar:
Yemek
Prim /Aylık
Dil Tazminatı
Yol Desteği
2 Gün off